Претражи овај блог

среда, 12. октобар 2011.

CIMET ROLNICE

Ovo je recept od STRUFNE sa COOLINARKE, nisam se u potpunosti držala recepta, dijelom zbog toga što nisam imala sve namirnice pri ruci, a dijelom zbog toga što sam nešto zaboravila.

RECEPT

TIJESTO:
250 ml toplog mlijeka
1jaje
3 kašike šećera
1/2 kašičice soli
oko 2,5 šolje brašna
(šolja za čaj, od 3deci)
1 kesica suvog kvasca
50 ml ulja
Prvo pomješati suve sastojke, zatim dodati jaje, ulje i na kraju mlijeko. Ja prvo mijesim viljuškom, pa tek na kraju dovršim rukama, ne volim lepljivo tijesto na rukama. Ostaviti na toplom mjestu da udupla volumen, nakon toka ga pretresti na pobrašnjenu radnu površinu, premjesiti i razviti u veći pravougaonik, nafilovati ali ostaviti barem 2 cm nenafilovane ivice i urolati. Isjeci na komade debele 2 do 2,5 cm (meni je izašlo 14 komada), poredati u tepsiju namazanu uljem ili obloženu papirom za pečenje i ostaviti oko pola sata da se dižu. Peći u prethodno zagrijanoj rerni na 175 stepeni dok ne porumene. Pečene rolnice premazati glazurpm od prah šećera

FIL:
oko 100g putera
3 kašike meda
2 kašike cimeta
Omekšali puter umutit sa medom i cimetom i premazati preko kore.
Ili, ako kao ja, zaboravite izvaditi puter iz frižidera, malo ga, zajedno sa medom zagrijte i izmješajte, ali bez obzira koliko pazili, i koliko brzo sklonili sa vatre, mješavina će vam biti suviše rijetka. Ja sam to riješila dodajući 5 kašika mljevenih badema (to sam imala).

GLAZURA:
1/2 šolje prah šećera
malo mlijeka
Šećer staviti u činiju i dodavati mlijeko po malo uz stalno mješanje.



Ja sam rolnice napravila uveče, ostavila u frižider i ujutru stavila u hladnu rernu i ispekla. Imali smo fin doručak.

Нема коментара:

Постави коментар