Претражи овај блог

петак, 11. новембар 2011.

ĆURETINA U KIKIRIKI SOSU


Ovo je jedno od malobrojnih jela koje moj sin voli i jede sa uživanjem. Prilično se lako pravi i svima se dopada. Recept sam našla na Roditelj portal-u prije dvije, tri godine i od tada ga često pravim, do sada sa pilećim bijelim mesom a sada sa ćuretinom. Ovaj moj recept sa originalnim ima jako malo sličnosti, jer kad sam ga prvi put napravila bilo mi je prejako jelo.

Originalni recept glasi ovako: meso propržiti (prethodno izlupano) na vrlo malo ulja sa obe strane, izvaditi na salvetu. U tiganj ubaciti jednu do dvije pavlake (zavisi od količine mesa) i 150 do 200g mljevenog kikirikija. Sve lijepo ukrčkati da dobije bež boju, posoliti po ukusu i u to vratiti meso da upije sos.

Pravila sam i sa slatkom i sa kiselom pavlakom i po meni mnogo je bolje sa kiselom.

A sad moj RECEPT:
 E sad, koliko ide ćuretine ne znam, jer moji, odnedavno, uzgajaju ćurke i snabdjevaju me mesom. Mislim da u kesici je bilo četiri do pet šnicli, što bi moglo biti negdje izmedju 500 i 700g.

Bijelo ćureće meso izrezati na komadiće veličine zalogaja, posoliti, promješati i zaliti mlijekom da ogrezne. Ostaviti u frižider na sat, dva (u slučaju da režete poluzamrznuto meso, kao ja, može stajati i na sobnoj temperaturi).

Marinirano meso ocjediti i staviti da se prži na vrelom ulju dok ne porumeni, nakon toga podliti sa mlijekom od marinade i supom ili vodom, količina tečnosti zavisi od toga koliko sosa želite. Dodati pavlaku, pola čaše ili cijelu, mljeveni kikiriki, oko 100g, malo ukrčkati i probati da li je dovoljno slano, i to je to.

Služiti sa rezancima, rižom ili pire krompirom.

Нема коментара:

Постави коментар