Претражи овај блог

субота, 26. новембар 2011.

PILETINA U SOSU OD BIJELOG LUKA I PARMEZANA

Ovo sam napravila u nadi da će moj sin jesti, jer je jedno od jela koje voli i piletina u sosu. Moje nade se nisu ostvarile, nije mu se dopalo kao ni  90% onog što ja napravim, ali šta mogu kad je veliki "nećejed".
Nama velikim je bilo dobro.

RECEPT
1 pileća prsa
4 čena bijelog luka
1 čaša kisele pavlake
pola kesice ribanog parmezana
pola kašičice karije (može i bez njega)
so
gustin
mlijeko za mariniranje mesa

Pileće grudi isjeci na šnicle, posoliti, zaliti mlijekom i ostaviti u frižider da se marinira oko 2 sata.
Od kože, kosti i ostatka mesa (a sigurno će ostati, osim ako niste profesionalni mesar) skuvati supu, imaćete predjelo i temeljac za sos.
Meso ocjediti od mlijeka i ispržiti na masnoći koju volite. Ispržiti da bude rumeno i izvaditi na tanjir.
Ako ima viška masnoće, odliti i na ostatku kratko propržiti sitno, sitno sjeckani bijeli luk. Dodati pavlaku, kari (ako ga stavljate) i parmezan, zaliti pilećim temeljcem i ako je prerjetko razmutiti kašičicu gustina u malo vode i dodati sosu. Probati da li je dovoljno slano, eventualno posoliti i vratiti meso da se krčka nekih 10 minuta.
Služiti uz pire krompir ili rižu, a ne kao ja sa širokim rezancima, nije bilo dovoljno sosa za rezance.

Нема коментара:

Постави коментар