Претражи овај блог

петак, 2. децембар 2011.

MOSKVA ŠNIT SA MALINAMA I LJEŠNJACIMA

Ova torta mi se dopala bez obzira što ima dvije stvari koje u tortama ne volim, a to su šlag (pavlaka) i puding. Recept sam našla na Minjinom blogu, a pošto sam čitala hvalospjeve o ovoj torti odlučila sam da je napravim za kćerkin rođendan. Kako je ona rođena početkom jula, a tad je sezona malina, odlučila sam da torta bude baš sa njima. Nekako mi maline brzo prođu a da se ih ne stignem najesti, njih za razliku od jagoda i trešanja nema u malim prodavnicama, mogu ih kupiti samo na pijaci. 
Recept tek sad objavljujem jer su mi slike bile zarobljene na muževljevom telefonu, tada sam bila između dva fotoaparata (kao što sam već šest godina između dva posla).
RECEPT

KORA:
6 bjelanca
6 kašika šećera
8 kašika mljevenih lješnjaka
1.5 kašike brašna

Pjenasto umutiti bjelanca i postepeno dodati šećer. Posebno pomješati brašno i mljevene lješnjake, dodati bjelancima i varjačom izmješati. Istresti na pleh od rerne koji je obložen papirom za pečenje i peći na 180 stepeni 10 do 15 minuta, zavisi od rerne, najbolje provjeriti čačkalicom.
Tako napraviti još dvije kore, znači ukupno tri.

FIL:
18 žumanaca
12 kašika šećera
1 puding od vanilije
500ml mlijeka
1 kašika gustina
250g maslaca

Žumanca i šećer dobro umutiti, zatim dodati gustin i puding koji su prethodno razmućeni u 150ml mlijeka i sve lijepo sjediniti. Ostatak mlijeka staviti da prokuva i dodati umućenu masu. Na tihoj vatri kuvati uz neprestano mješanje, dok masa ne bude gusta. Ostaviti da se ohladi, pokriti plastičnom folijom da dodiruje krem ili povremeno promješati, u tom slučaju ne treda pokrivati, mješanje sprečava da se korica uhvati. U ohlađeno dodati pjenasto umućen maslac.

500ml slatke pavlake
800g malina
1 manja konzerva isječenog ananasa
150g pečenih sjeckanih lješnjaka

Na tacnu staviti prvu koru, na nju polovinu fila, preko maline, ocjeđen ananas i isjeckane lješnjake, a preko svega umućenu slatku pavlaku. Prekriti drugom korom i ponoviti postupak.

Okolo se može premazati dijelom fila ili umućenom slatkom pavlakom, a ko je vješt i sa fondanom.

Ja sam u 250ml slatke pavlake izlomila 150g bijele čokolada i zagrijavala, uz neprestano mješanje, dok se čokolada nije istopila, važno je samo da ne prokuva. Ostaviti u frižideru dva sata da se ohladi, dodati malo crvene boje i umutiti mikserom, dobiće se roza krem.

slika komada


Нема коментара:

Постави коментар