Претражи овај блог

четвртак, 22. март 2012.

SUPA OD BIJELOG LUKA by LAKA KUHARICA


Danima razmišljam šta da pravim. U ponedeljak sam napravila enormnu količinu ćurećih ćufti u paradajiz sosu i to smo jeli tri dana. Bila je i klasična supa, ćureća, morala sam iskoristiti kost od zabatka.
U utorak veče sam bauljala po Jeleninom i Katarininom blogu tražeći neku supu koja nije klasična, koja se ne razlikuje samo po tome da li je sa rezancima ili knedlicama. I tako, ovu ću ili možda ovo, e ovo 100%. Kupim ja brokoli, kocku za supu i celer (nemama pojima zašto) i danas napravim OVO
Kocka može da stoji i celer takođe a brokoli završi kao prilog za meso.

Navikla sam na supe koje se dugo kuvaju, pa je za mene ovo pravo otkrovljenje, gotovo za pola sata i od namirnica koje skoro sve imamao kod kuće. 
Nama odraslim se dopalo, sin nije htio ni da proba a kćerka, koja inače živi od supe, poslije druge kašike je odustala, morala sam da otvaram HIPPovu kašicu da je nahranim.


RECEPT:
2 kašike ulja
1 kašika kukuruznog brašna
3 čena bijelog luka protisnutog ili sitno isjeckanog (ko nema presu kao ja)
1/2 kašičice crvene paprike
 1 kašičica vegete (po meni malo, ja sam dodala još)
1 litar vode
1 kašičica limunovog soka (po receptu 1/2 kašičice vinskog sirćeta) 
200 ml slatke pavlake
1 kašika sjeckanog peršuna

Brašno i bijeli luk kratko propržiti na ulju da zaprška ostane svijetla i skinuti sa vatre.
Dodati papriku i vegetu promješati, zaliti vodom i vratiti na vatru, kuvati 10 minuta.Papriku ne bi trebalo pržiti, bude gorkasta, 
Za to vrijeme spremiti kapance i dodati ih u supu. Sad, ko ima onu veliku okruglu šuplju kašiku neka sipa preko nje, ja ih pustim da kapaju sa viljuške.
Kuvati nekoliko minuta pa supu skinuti sa vatre, dodati limunov sok i pavlaku (kod mene je bila sa 10% masnoće) i pred samo služenje dodati isjeckan peršun.

KAPANCI:
1 jaje
3 kašike ledene vode
malo soli
oko 50 g brašna (ja to otprilike)

Viljuškom umutit jaje sa vodom i solju i dodati brašno. Tijesto treba ba bude takve gustine da kapa sa viljuške. I to je to.

Ja inače važim za osobu kojoj je sve preslano, ali mi ova količina vegete (kulinat, da se ne lažeme, vegeta mi je bezobrazno skupa) bila jako mala,dadala sam još jednu i malo soli.
Vinsko sirće nisam imala pa sam dodala limunov sok, nadam se da nisam pokvarila originalni ukus.

Нема коментара:

Постави коментар