Претражи овај блог

недеља, 26. мај 2013.

PILEĆA PAŠTETA by JELENA

Moj sin obožava da jede paštete, ali samo "onu" sa patkicom na ambalaži. Ovo je bio moj pokušaj da mu dam nešto domaće i zdravo ali zauzvrat sam dobila jedno veliko BLJAK. 
Nama odraslima se dopalo iako ni malo ne liči na kupovne paštete, više je neki fini namaz.
Za prvi put sam uzela Jelenin recept jer mi se učinio najjednostavniji ali sam drastično korigovala mjere, za svaki slučaj, nisam se bojala da nam se neće svidjeti, već sam po receptu vidjela da je izađe baš puno a kako je piletina prethodno bila zamrznuta ponovno zamrzavanje nije dolazilo u obzir.


RECEPT:
200 g prethodno skuvane piletine (bijelo meso)
90 g slanine
90 g krem sira
65 g pavlake
53 g majoneza
1/3 kašičice senfa
mali prstohvat mljevene paprike

Recept sam proporcionalno prilagodila za količinu od 250 g mesa a u stvarnosti sam odvojila nešto više od 200 g , pa me je mrzilo da ostale sastojke ponovo preračunavam.
Kuvano meso isjeći na komade i samljeti u sjeckalici za luk. Isto to uraditi sa salninom.       
                 Dodati ostale sastojke, promješati, prebaciti u blender i pasirati dok ne bude kremasto ili dok vam ne dosadi ili dok ne crkne blender (meni zamalo).

Služiti sa integralnim, crnim hljebom ili tostom.
Ako baš hoćete da zgriješite, može i kreker.

Slijedeći put probam kombinaciju sa džigericom.

2 коментара:

  1. Vela, e malci vole te patkice i kupovne stvari pa to ti je. kažu da deci treba nuditi nekoliko puta istu stvar jer se svaki put mozak prilagođava novom ukusu i iz petog puta ga prepoznaje i prihvata. Ovde nisi baš morala zaokruživati na gram, koliko imaš i voliš staviš beloga i slanine a ostalo do gustine koju voliš. Ja napravim punu šerpicu pa mažemo 5 dana za večeru.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ponovno nuđenje rezultira kišom suza, ali probaću još koji put, brzo odustanem. Moram da zaokružujem u gram, profesionalna deformacija, 10 godina je moralo sve da bude tačno u pola milimetra pa se prenjelo u kuhinju.

      Избриши