Претражи овај блог

понедељак, 27. мај 2013.

SLADOLED OD JAGODA



Rijetko pravim sladoled jer u kući namam  komoru u frižideru a zamrzivač je u šupi. A i pun je i uz sve to na izdisaju, radi stenjući.
Aparat za sladoled se nalazi na spisku za kupovinu ali kad god se popne za jedno mjesto, nešto se nepredviđeno desi pa padne za dva.
Onda sam se sjetila da kod sestre ima kombinovani frižider i da je zamrzivač uglavnom prazan, a pri ruci mi je viljuška za mješanje, pa rekoh da iskoristim.


RECEPT:
300 g jagoda
5 žumanaca
1 kašika šećera
4 kašike meda
100 g pavlake
2,5 dl slatke pavlake
1 kašika ekstrakta od vanilije


Žumanca pjenasto umutiti sa šećerom i skuvati na pari. Gotovo je otprilike kad se vidi trag varjače kad se povuče po dnu. Ostaviti da ohladi i dodati pavlaku (vjerujem da bi bio bolji krem sir ali ga nisam imala), med i ekstakt vanilije. Dodati blendirane jagode, sve promješati, smjesa će biti dosta rijetka.
Pavlaku umutiti da bude čvrsta, dodati smjesu od jaja i jagoda i lagano spatulom promješati, više prebacujući, kao kad se bjelanci dodaju u biskvit.
Prebaciti u plastičnu kutiju sa poklopcem. staviti u zamrzivač i na svaki sat vremena promješati viljuškom da se razbiju kristali leda.


Kada se stavi med umjesto šećera, manje se stvaraju kristali leda, tako je rekao Džejmi Oliver.

2 коментара:

  1. Ne volim kupovni sladoled, ali ove domaće verzije su mi baš drage. Sladoled ti je odlično ispao, baš mami!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kakvih sve recepata za domaće sladolede ima, kupovni su premija. Djetinjstvo su mi obilježili ti što na sve liče, samo na sladolede ne. Sin mi je rekao da je dobar što me začudilo jer on ništa domaće ne voli.

      Избриши